رضا هنگام پور سرمربی هرمزگانی تیم ملی  وارد بندرعباس شد



«رضا هنگام پور»، سرمربی تیم ملی بسکتبال ۳ ×۳ به همراه تیم ملی بسکتبال در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در شهر قونیه، ترکیه مقام سوم کسب کرده بود،  در فرودگاه بین المللی بندرعباس مورد استقبال مسئوولان قرار گرفت.
  
به گزارش صبح ساحل، در مراسم استقبال از رضا هنگام پور سر مربی تیم ملی بسکتبال۳×۳ ، مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان، روزبه زابلی معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان، بلوکی ریئس هیات بسکتبال هرمزگان، احمد کناری عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس، خانواده هنگام پور، مربیان، ورزشکاران و جمعی از پیشکسوتان حضور داشتند.
در حاشیه این مراسم رضا هنگام پور سرمربی تیم ملی بسکتبال ۳×۳ کشورمان گفت: مسابقات بسکتبال ۳×۳ بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور ۲۰ کشور برگزار شد و تیم ما در مرحله مقدماتی با تیم های اوگاندا ، گویان ، موریتانی و مالدیو هم گروه بود که باشکست حریفان خود به مرحله حذفی راه یافتیم.
وی افزود: دراین مرحله در برابر تیم ترکمنستان ۲۱ بر ۱۱ پیروز شدیم وبا پنج پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی شدیم.
هنگام پور در ادامه اظهار داشت: در نیمه نهایی  در برابر تیم آذربایجان شکست خوردیم و به مرحله رده بندی برای مقام سوم راه یافتیم که در بازی رده بندی  موفق شدیم با  شکست دادن تیم سورینام با نتیجه ۲۱ بر ۱۱  مقام سوم و مدال برنز را کسب کنیم.
وی در پایان ضمن قدردانی از مسئوولان ورزش استان و پیشکسوتان ، مربیان و ورزشکاران که در استقبال از وی سنگ تمام گذاشتند تشکر وقدردانی کرو. 
مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت: رضا هنگام پور از افتخارات بسکتبال ایران و هرمزگان است.
مظفر مهری خادمی نسب افزود: تیم بسکتبال سه نفره کشورمان که برای نخستین بار در بازی های همبستگی کشور های اسلامی با سرمربیگری رضا هنگام پور در این مسابقات شرکت کرده بود توانست مقام سوم این دوره از مسابقات کسب کند و اگر در بازی با آذربایجان با بد شانس روبرو نشده بود در جایگاه بالاتر از مقام سومی قرار می گرفت. 
وی بیان داشت: تمام تلاش اداره کل ورزش وجوانان استان این خواهد بودکه علاوه بر زیر ساخت های ورزشی از نخبگان و ورزشکاران استان حمایت کند.
  
رضا هنگام پور سرمربی هرمزگانی تیم ملی  وارد بندرعباس شد
رضا هنگام پور سرمربی هرمزگانی تیم ملی  وارد بندرعباس شد
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها